Re: Celeron 300 = Pentium III 500???

Autor: Miłosz Jabłoński (milosz_at_linia.pl)
Data: Tue 13 Mar 2001 - 11:08:32 MET

Część
to naprawdę nic takiego strasznego
Ja u siebie odpalając "końputer" robię sobie kawkę piję ją i dopiero system
stoi bo mam sporo tasków w autostarcie tupu antywiry, WinCommander i kupa
innych

zależy to od tego ilu MB używają karty.
Kazda z nich ma jakąś ta m ilość plików w driverach tyup bibliteki dll i
inne paskudztwa...
a tak na marginsie to co jest do sprzątania świeżo po instalacji ME w
rejestrze???
Ważne jest też jaką massz tapetę, bo jak jest jakaś "wypasiona" w sensie
wielkościowym to też ma znaczenie.
Ważna jest też jest rodzielczość na jaką ustawiłaś "moniuszkę" . Im wyższa
tym dłużej się odpala system, bo ma więcej do przeliczenia
np:
800x600 przy 85HZ na 16 bitach daje: 652 800 000 bitów na dzień dobry....
to chyba nieźle, co??
do dużych ustawień właśnie dlatego trzeba mieć naprawde mocną maszynownie z
dużą ilością małych byków na karcie graficznej i na RAMie

w razie jakby co to pisz na priva
Miłek