Celeron 300 = Pentium III 500???

Autor: B'Elanna Torres (belanna_torres_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 12 Mar 2001 - 15:09:34 MET

Witam grupowiczow!

      Mam taki maly problemik. Otoz mam sobie dwa kompy: moj i kumpla. W obu
sformatowalam dyski, zainstalowalam WinMe, sterowniki dolaczone do pecetow i
podstawowe aplikacje (Office 2000, CorelDraw 9 etc.). Posprzatalismy
rejestry (tymi samymi programami), zdefragmentowalismy dyski i...
uruchamiamy komputery. I teraz tak: na moim Pentium III 500MHz, 64 MB RAM,
polrocznym dyskiem twardym Seagate 17GB uruchomionym w trybie UDMA 4, z
karta RIVA TNT2 M64 32MB komputer uruchamia sie o dwie sekundy DLUZEJ niz na
trzy letnim Celeronie 300MHz, 32 MB RAM, dyskiem Seagate 3,2 GB w trybie
UDMA 2 z karta S3VIRAGE (czy jakos tak) 8 MB. Dlaczego???
      Sam tryb graficzny (z kursorkiem na srodku czarnego jeszcze ekranu)
uruchamia sie na Pentium III o ok. 4 sekundy wczesniej, ale juz tapeta
startuje mniej wiecej w tym samym momencie na obu komputerach.

Z gory dzieki za pomoc,

--
B'Elanna Torres
belanna_torres_at_poczta.onet.pl