Re: jaki sprzęt?

Autor: Grzegorz (gwaliszk_at_data.pl)
Data: Tue 13 Mar 2001 - 11:08:49 MET

> Po co komus od razu Raid? Jesli ma byc tanio to lepiej wersje bez.
Toć wyraziłem się "od najdroższej". Po co człowieczek za 1 roczek ma sobie
pluć w twarz że zaoszczędził. Inna sprawą jest że za jakieś 12 miesięcy
sprzęt jaki posiada zostanie zastąpiony nową generacją.
W/g mnie lepiej jest kupic lepszą płytę a procesor z niższej pułki, potem
troszkę poczekać i kupić CPU lepszy.

> Nic z tego! MSI K7t Pro2A - tanio i satbilnie.
Polonez też jest tani. Z elektroniką też jest tak samo.

> :-))) no wiesz PC100 to teraz trzxeba by bylo secjalnie szukac.

Szukać nie trzeba sami sprzedawcy sami wciskają (i często używane)

Grzegorz