Re: jaki sprzęt?

Autor: GLide (glyder_at_priv.onet.pl)
Data: Tue 13 Mar 2001 - 12:09:32 MET

On Tue, 13 Mar 2001 11:08:49 +0100, "Grzegorz" <gwaliszk_at_data.pl>
wrote:

>Toć wyraziłem się "od najdroższej". Po co człowieczek za 1 roczek ma sobie
Ale za 2200 kupowanie najdrozszej IMO jets bez sensu.

>pluć w twarz że zaoszczędził. Inna sprawą jest że za jakieś 12 miesięcy
>sprzęt jaki posiada zostanie zastąpiony nową generacją.
Wiec po co wydawac tyle kasy...

>W/g mnie lepiej jest kupic lepszą płytę a procesor z niższej pułki, potem
>troszkę poczekać i kupić CPU lepszy.
Ale w tym celu nie trzeba kupowac plyty najdrozszej.

>Polonez też jest tani. Z elektroniką też jest tak samo.
Jesli porownujesz MSI do Poloneza to chyba masz niewielkie pojecie o
tej plycie i samej firmie.

>Szukać nie trzeba sami sprzedawcy sami wciskają (i często używane)
Trzeba kupowac tam gdzie Cie nie naciagaja. Wielu ludzi idzi na giede,
kupuje w firmir krzak i s-ka a potem placze. nie lepiej czasem dolozyc
te 10zl i miec spokoj?

Pozdrawiam
GLide