Re: Czyzby poczatek konca Intela ?

Autor: Jenot (jenot_at_mi5.org.uk)
Data: Tue 13 Mar 2001 - 09:51:07 MET

Raffa <rafalw_at_interia.pl> wklepał:
[...]
>pozatym Intel zondzi ! ( w serwerach i innych high-endowych a tam comp
>kosztuje nie kilka tys$ a kilkanascie -kilkadziesiat$ co automatycznie
>przeklada sie na zysk z takiego sprzetu (np ktos kupi sobie wypasionego
>Athlona a inny w tym czasie dwuprocesorówke P4 i na plycie Intela - i kto
>zarobi wiecej ???)

Powiem Ci, że jeśli ktoś kupuje Intela do serwera za kilkadziesiąt k$
to ma coś chyba nie tak pod czachą...
W tym przedziale cenowym zdecydowanie bardziej opłaca się i cenowo
i wydajnościowo kupić jakiegoś SPARC'a, Alphe, czy innego RISC'a.
No, chyba, że ktoś się uprze na NT/2000, wtedy raczej wyboru nie ma...

Pozdrawiam,

--
Tomasz (Jenot) Stafiński mailto:jenot_at_mi5.org.uk
////// Linux User #47986    ICQ: 74662842 \\\\\\