Re: Czyzby poczatek konca Intela ?

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Tue 13 Mar 2001 - 07:36:35 MET

Użytkownik PhoeniX <najbergg_at_kki.net.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:98jphb$3c8$1_at_news.tpi.pl...

> Ale cos mi sie wydaje, ze sie nie podniesie z takimi cenami (np. Celeron
> 800 ).
> Czeka go los 3dfx'a co mu sie nalezy za FSB 66 w Celeronach do 766Mhz :-)

oj............. chyba was troche ponioslo panowie
AMD owszem poprawilo pozycje na rynku ale nadal nie ma nawet 1/2 tego co ma
Intel na rynku
pozatym Intel zondzi ! ( w serwerach i innych high-endowych a tam comp
kosztuje nie kilka tys$ a kilkanascie -kilkadziesiat$ co automatycznie
przeklada sie na zysk z takiego sprzetu (np ktos kupi sobie wypasionego
Athlona a inny w tym czasie dwuprocesorówke P4 i na plycie Intela - i kto
zarobi wiecej ???)