Re: Czyzby poczatek konca Intela ?

Autor: mac (mac_at_tygodnik.pl)
Data: Tue 13 Mar 2001 - 10:15:27 MET

To moze ja cos jeszcze dodam - niech mi ktos powie ile statystycznie
sprzedaje sie zestawow dwuprocesorowych z P4 i na plycie Intela, a ile
kompow z Athlonami?

Sadze ze na jeden sprzedany zestaw dwuprocesorowy P4 sprzeda sie
kilka(-nascie - dziesiat) komputerow z prockiem np. Athlon - jesli juz
porownywac zyski ze sprzedazy.
No ale mimo to i tak Intel jest gigantem i nie sadze zeby AMD bylo w
najblizszym czasie w stanie zagrozic jego pozycji.

pozdrawiam
mac