msgsrv32

Autor: Ania W (motorek_at_poczta.fm)
Data: Tue 13 Mar 2001 - 07:35:20 MET

Kupiłam modem Zoltrix Phantom. Modem zainstalował się bez problemów. Gdy
próbuje wejść do internetu w chwili gdy naciskam przycisk połącz komputer
się "zawiesza" można go "odwiesić" za pomocą ctrl-alt-delete (pojawia się
okienko "Zamknij program", w którym mamy winowajcę "msgsrv32 - nie
 odpowiada" gdy zakończymy to zadanie komputer rusza i za każdym następnym
razem wchodzi do internetu bez problemu, do czasu gdy wyłączymy komputer).
Wymieniłam modem na Motorole Pentagram dzieje się to samo. Gdy wymieniłam
modem na Rockwella to po zainstalowaniu sterowników nawet system się nie
wczytuje (Win 98). Zmieniłam też sloty PCI i IRQ nic nie pomogło. Wszystkie
karty powyciągałam z komputera została tylko grafika i modem dzieje się to
samo. Modemy są dobre bo sprawdzałam na innych komputerach działają bez
zarzutu.

Gdyby ktoś znał rozwiązanie problemu bardzo proszę o pomoc.