Re: Czyzby poczatek konca Intela ?

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Tue 13 Mar 2001 - 07:33:10 MET

Użytkownik \\Bandii// <bandii_at_poczta.fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:98jkbr$dqj$1_at_news.tpi.pl...
> wlasnie na TVN powiedzieli o zwolnieniach pracownikow przez koncern Intela
> (5 tys osob), firma tlumaczy sie recesja na rynku akcesoriow
komputerowych.
> cos mi sie wydaje, ze AMD coraz bardziej depcze Intelowi po pietach :))

tak dla wyjaśnienia AMD też zwalnia ogólnie jest recesja
bo chlopaki sięgonili który bardziej produkując przy tym od groma procków
Intel nie może wcisnąć P4
a AMD ma za dużo Duronów w magazynach i nie może Athlonów wcisnąć na rynek
!!!!!

generalnie bo co za dużo to nie zdrowo !