Re: Przydzielenie RAMu dla karty graficznej

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Tue 13 Mar 2001 - 07:45:12 MET

Użytkownik Crafty <crafty_at_astercity.net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3aad33f2$1_at_news.astercity.net...
> Ktos mi mowil, ze istnieje program, ktory pozwala przydzielic karcie
> graficznej czesc RAMu.
> Czy to prawda?

ciekawe !
było tak z kartami zintegrowanymi z płytągłówną - poprostu nie miały włąsnej
pamięcui albo mieły jej mało i w BIOS'ie można było przydzielićjej troche z
RAM'u (nie wiem czy teraz też tak jest bo takie rozwiązanie uważam za
bezsensowne)