Re: interek in USA

Autor: Marcin Folek (kelof_at_home.com_!_)
Data: Tue 13 Mar 2001 - 01:35:55 MET

In article <98jaoj$7td$1_at_news.tpi.pl>, "dworake" <dworake_at_poczta.fm>
wrote:
> Znajoma mi osoba ktora mieszka od dluzszego x czasu w ameryce wslala mi
> cos takiego na pytanie jak tam z interkiem u nich: "Ja korzystam z
> polonczenia bezplatnego poprzez modem.Wzamian mam pasek z reklamami
> .Platny internet to cena w granicach 10-21$ szybkosc okolo 3-7
> kb/s.Szybkie stale zaczyna sie od 45$mies i w gore do kilkuset$" Te
> pierwsze zdanie zwalilo mnie z nog. Bezplatne polonczenie , tylko pasek
> z reklamami! KIEDY MY SIE TEGO DOCZEKAMY????? pozd.
Stary, USA nie sa wcalem rajem netowym:> Duzo lepiej juz mieszakc w
Kanadzie:) Nie dosc, ze masz darmowy dostep do netu (jak ktos lubi
reklamy, to zadna przyjemnosc uwierz mi), to mozesz miec dostep przez
modem za jakies ~45zl/mc, doliczasz do tego drugie tyle za abonament
telefoniczny.. ale kto by sie przejmowal wolnym dostepem przez modem,
jezeli mozesz za ~120zl/mc miec 1Mbit dostep przez DSL (Bell HSE), albo
2Mbit przez modem kablowy (@Home), modemu nie musisz kupowac, zreszta
chyba te 2 firmy (w okolicach Toronto nie ma innej znaczacej konkurencji)
nie sprzedaja jeszcze modemow, za wypozyczenie modemu sie nic nie placi,
zreszta jak zalozenie, bo praktycznie przez caly rok sa promocje typu
instalacja + miesiac proby za darmo. Ja osobiscie preferuje dostep przez
kabel.. zawsze szybko, stale ip i zawsze dostepna jest pelna predkosc, nie
trzeba mieszkac blisko centrali... Mozna tez szybciej, ale szczerze mowiac
nie rozumiem po co:>

--
Kelof -> cs993373_at_ariel.cs.yorku.ca
"I had a fake identity once. It helped me a lot in becoming