Re: Jakie detonatory do TNT?

Autor: Marcin Folek (kelof_at_home.com_!_)
Data: Tue 13 Mar 2001 - 01:43:38 MET

In article <98j3k0$6br$1_at_news.tpi.pl>, "Klakier" <mwsoft_at_satkabel.com.pl>
wrote:
> jakie detonatory będa najlepsze do PowerColor RIVA TNT 16MB z biosem od
> Leadtek WinFast S320 (wers. E4.1 - może tu też by sie coś lepszego
> znalazło?)
Pod windows to tylko 'mieszanka' Fachmana dla TNT (www.fachman.pl),
bawilem sie wieloma sterownikami, ale te sa najbardziej wydajne. Pod
innymi systemami to raczej wielkiego wyboru nie masz (detonatory 0.9.6 to
najnowsze dla linuxa.. dzialaja spoko, ale wypada tam troche rzeczy
poprawic! - u mnie ta wersja calkowicie wylozyla dpms).

--
Kelof -> cs993373_at_ariel.cs.yorku.ca
"I had a fake identity once. It helped me a lot in becoming