interek in USA

Autor: dworake (dworake_at_poczta.fm)
Data: Mon 12 Mar 2001 - 09:30:25 MET

Znajoma mi osoba ktora mieszka od dluzszego x czasu w
ameryce wslala mi cos takiego na pytanie jak tam z interkiem u nich:

"Ja korzystam z polonczenia bezplatnego poprzez modem.Wzamian mam pasek z
reklamami .Platny internet to cena w granicach 10-21$ szybkosc okolo 3-7
kb/s.Szybkie stale zaczyna sie od 45$mies i w gore do kilkuset$"

Te pierwsze zdanie zwalilo mnie z nog. Bezplatne polonczenie , tylko pasek z
reklamami! KIEDY MY SIE TEGO DOCZEKAMY?????

pozd.