Re: interek in USA

Autor: Mis (mis_62_at_hotmail.com)
Data: Tue 13 Mar 2001 - 00:47:05 MET

Wielka Brytania. jest wiele firm oferujacych bezplatny dostep do sieci -
placisz tylko swojej firmie telefonicznej zwykle rachunki za telefon
(polaczenie lokalne). czyli chyba tak jak z tym oslawionym numerem
telekomunikacji......
Jest (byla?) firma oferujaca polaczenie przez numer 0800.... czyli bezplatny
ale dodawali ci reklamy.... od jakiegos czasu nic o niej nie slychac...... a
moze ja interesuje sie czyms innym.... bylo kilka prob ze placisz stala
oplate (miesieczna/roczna) za nielimitowane polaczenia z siecia (rachunkow
juz nie placisz) ale zwykle bylo to obwarowane takimi warunkami ze nie
zawsze sie oplacalo.... np ja musialem zmioenic firme telefoniczna zeby
dostac najpierw wieczory i noce oraz weekendy polaczenie za darmo potem
rozbudowali oferte i przez czas jakis mialem 24/7 internet gratis - zero
rachunkow. Firama oczekiwala ze zrekompensuja sobie to na rachunkach
telefonicznych za rozmowy ale to sie przeliuczyli wiekszosc ludzi tak jak ja
zalozylo te linie tylko dla internetu - i jak ja nawet aparatu nie mialo
podlaczonego.... wiec mniej wiecej po roku zredukowano z 24/7 (rozlaczanie
co 3 godziny) na 100 godzin miesiecznie z takim samym czasem rpozlaczania.
ja zmienilem firme i mam obecnie cos na ksztalt SDI - adsl przez port
szeregowy..... uzytkownicy wciaz marza o zwiekszeniu predkosci do 512kbs ale
to chyba malo realne na razie..... poza tym kilka firm oferowalo numer 0800
jako numer dostepowy ale od jakiegos czasu cos o nich cicho, czasem tylko
gdzies pojawia sie informacja ze kolejna taka firma wycofuje sie z tej
uslugi..... A tak przy okazji jak czytam polskie grupy i porownuje do tego
co mamy w Anglii to wy naprawde macie lepiej, przynajmniej w wiekszych
miastach...... wiecej mozliwosci...... tu pierwsze polaczenia cablowe albo
xdsl pojawiaja sie od kilku miesiecy.... i z reguly wszystko idzie jak krew
z nosa pod gore..... krotko mowiac co pare godzin pad servera, albo e-mail
nie dziala, albo jeszcze cos innego...... angole musza sie jeszcze
duuuuuuuuuuzo nauczyc.... najlepiej od amerykanow..... i przelamac monopol
British Telecom......
Pozdrawiam

--
Mis'