Re: interek in USA

Autor: TZD (tzd_at_interia.pl)
Data: Mon 12 Mar 2001 - 23:17:51 MET

Użytkownik "dworake" <dworake_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> Znajoma mi osoba ktora mieszka od dluzszego x czasu w
> ameryce wslala mi cos takiego na pytanie jak tam z interkiem u nich:
>
> "Ja korzystam z polonczenia bezplatnego poprzez modem.Wzamian mam pasek z
> reklamami .Platny internet to cena w granicach 10-21$ szybkosc okolo 3-7
> kb/s.Szybkie stale zaczyna sie od 45$mies i w gore do kilkuset$"
>
> Te pierwsze zdanie zwalilo mnie z nog. Bezplatne polonczenie , tylko pasek
> reklamami! KIEDY MY SIE TEGO DOCZEKAMY?????

To nie zupelnie tak jak myslisz.
Prawie ale nie dokladnie.

Darmowy jest dostep do internetu w zamian za banner z reklamami. ale nie
polaczenie telefoniczne. u nas np tpsa tez oferuje bezplatny dostep do
internetu 0202122, z tym ze placisz za polaczenie telefoniczne tak jak za
rozmowe lokalna. tak samo jest w usa. albo masz darmowy dostep do internetu
i masz banner, albo masz 10-20 dolarow miesiecznego abonamentu za INTERNET
do firmy swiadczacej uslugi dosteu do internetu na zasadach dial-up (u nas
np internet partners czy inne ) + w obu przypadkach koszty polaczenia
lokalnego (inna kwestia ze np w chicago tam gdzie bylem wynosza one 9 centow
bez wzgledu na czas rozmowy / polaczenia z internetem :-)))

DSL w Chicago jest od 39$ + podatek = ok. 45 dolarow miesiecznie (w
promocji) + oplata instalacyjna i modemy DSL za 199+podatek (ok 220 $).

Pozdrawiam
TZD