Re: Tuner TV Fly Video '98

Autor: Piotr Piekarski (chemik333_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 12 Mar 2001 - 21:41:10 MET

Użytkownik "Segoy" <rafszla_at_panda.bg.univ.gda.pl> napisał w wiadomości
> Zakupiłem tuner jak w temacie - firma Live View.
> Mam 2 pytania:
> Po pierwsze - czy komus udało się zmusić go do pracy z BorgTV, MoreTV albo
> jakims innym nieoryginalnym oprogramowaniem? U mnie efekt jest taki, że
> poprostu nie znajduje żadnych programów. (oprogramowanie firmowe łapie
> dobrze)

qrcze! masz identyczny problem, z tym ze mi jeszcze power vcr wiesza sie
przy ustawionym timerze...
raz nagrywa 5 min, raz 18, czasami nagra 30 i spox, a czasami 26 i zwis...
masz tez cos takiego?
more tv: (u mnie)
jedna wielka kicha... nie odbiera nawet rozkodowanych programow (nie mowiac
o C+)
szczerze mowiac zaluje troche zakupu... ale byc moze to wina windowsow...
czy masz podobne problemy z W2000???

> Po drugie - czy jest jakis sposób żeby pod W2k uruchomić go w trybie
> overlay? domyślnie uruchomił sie w trybie preview (chyba) i nie mam
pojęcia
> gdzie to można przestawić. Dodam tylko, że w oprogramowaniu dla w98 byla
> odpowiednia aplikacja do konfigurowania - pod w2k nie ma tego.

skrot do configuration - to dla Wme. Dla W 2000 sam nie wiem... :)

--
Moj adres:
chemik333_at_poczta.onet.pl