Tuner TV Fly Video '98

Autor: Segoy (rafszla_at_panda.bg.univ.gda.pl)
Data: Mon 12 Mar 2001 - 13:59:48 MET

Zakupiłem tuner jak w temacie - firma Live View.
Mam 2 pytania:
Po pierwsze - czy komus udało się zmusić go do pracy z BorgTV, MoreTV albo
jakims innym nieoryginalnym oprogramowaniem? U mnie efekt jest taki, że
poprostu nie znajduje żadnych programów. (oprogramowanie firmowe łapie
dobrze)
Po drugie - czy jest jakis sposób żeby pod W2k uruchomić go w trybie
overlay? domyślnie uruchomił sie w trybie preview (chyba) i nie mam pojęcia
gdzie to można przestawić. Dodam tylko, że w oprogramowaniu dla w98 byla
odpowiednia aplikacja do konfigurowania - pod w2k nie ma tego.

Dzieki za wszelkie sugestie.
Segoy