Re: Tuner TV Fly Video '98

Autor: Daro (daro_w_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 12 Mar 2001 - 23:54:46 MET

> Zakupiłem tuner jak w temacie - firma Live View.
> Mam 2 pytania:
> Po pierwsze - czy komus udało się zmusić go do pracy z BorgTV, MoreTV albo
> jakims innym nieoryginalnym oprogramowaniem? U mnie efekt jest taki, że
> poprostu nie znajduje żadnych programów. (oprogramowanie firmowe łapie
> dobrze)
Mam 2 letniego fly'a98 i BorgTV, MoreTV i dodatkowo jTV dzialaja jak nalezy.
Oprogramowanie firmowe ma "zakodowana" parametry karty wiec kanaly znajduje
bez problemu, inne programy trzeba dobrze skonfigurowac. Przykladowo w
MoreTV (wersja ostatnia) mam ustawione: Rodzaj tunera - Philips PAL B/G,
Nazwa karty - FlyVideo II, i "zachaczone" Inicjalizacja PLL. Z kablowki nie
znajduje mi 4 kanalow (z 33), ale mozna dodac je recznie. Z kolei kolega ma
innego Fly'a (inny revision) i nie dziala mu na "Rodzaj tunera" - Philips
tylko Termic. Kombinuj a ruszy na 100% kazdy z tych programow.

> Po drugie - czy jest jakis sposób żeby pod W2k uruchomić go w trybie
> overlay? domyślnie uruchomił sie w trybie preview (chyba) i nie mam
pojęcia
> gdzie to można przestawić. Dodam tylko, że w oprogramowaniu dla w98 byla
> odpowiednia aplikacja do konfigurowania - pod w2k nie ma tego.
Oprogramowanie do w2k jest tragicznie. Ja w tym systemie uzywam MoreTV.