Re: Dwa systemu Windows na jednym komputerze

Autor: AnkaS (inv.stona_at_fuw.edu.pl)
Data: Mon 12 Mar 2001 - 12:37:06 MET

no bo jak masz dwie primary to winda sobie nie radzi zeby obie widzieć.
Musi byc jedna ukryta i wlasnie PMagic umozliwia Ci ukrycie.
Winda moze mieć TYLKO jedną odkrytą partycję na raz.
na zmiane sobie zakrywasz lub odkrywasz partycje priimary.
Automatycznie robi to BootMagic i pyta jaki system wybierasz
(w domyśle jest która partycje mam ustawić Hidden,
a którą Unhidden i Active.

W PQMagic zaznaczasz partycje myszką,
Operations->Advanced->Hide bądz Unhide w zależności od potrzeby.
W tym samym miejscu masz Set Active.
PQMagica najlepiej pusc z dyskietek dostepnych na
http://www.kamelcds.com/ pod postacią obrazów DiskDupe'a
tam tez dostepnego.
Boot Magica juz mam w tym formacie i wyślę do Kamela,
jesli on nie zamieści to sie zgloś na priva.

Anka

poprawny adres stona-at-fuw.edu.pl