Re: Dwa systemu Windows na jednym komputerze

Autor: Basior (basior_at_go2.pl)
Data: Sat 10 Mar 2001 - 14:37:13 MET

cze
probowalem stworzyc dwie partycje podstawowe w PMagic i pokazywalo mi go
jako Hidden i nie moglem go sformatowac ;-( mam dysk 60 GB
chcialbym miec Win 98se i WinME co mi poradzisz ?
skad sciagnac dobrego bootmenagera
jak go zainstalowac
i jak go skonfigorowac do tych dwoch sysow
w sumie wszystko !!!
BIG thx
basior_at_go2.pl

Użytkownik AnkaS <stona.invalid_at_fuw.edu.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:98cham$kku$1_at_h1.uw.edu.pl...