Re: Win 98 - przeinstalowanie?

Autor: adadur_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 12 Mar 2001 - 11:34:42 MET

> Użytkownik <adadur_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:049e.00000004.3aac83d3_at_newsgate.onet.pl...
> zachowyjąc

> -  zrób dyskietkę systemową (format a: /s albo pod eksploratorem)
> -  potem  skopiuj format.exe na dyskietkę (z katalodu C:\windows\command)
> -  dla usprawnienia skopiuj instalkę winy 98 z cd na dysk twardy (nie na c:
> ale na D: czy E: - wystarczy katalog WIN98 i usuń w nim podkatalog bo
> zbędnny)
> -  odpal kompa z dyskietki (ja kpotrzeba ustaw w BIOS'ie bootowanie
> [...]
Wielkie dzięki
Pomimo że często bawiłem sie w instalowanie różnych badziewi to włąsnie -
blisko po roku - zaczął sysytem szfankować.
a czy ktoś może powiedzieć jak przywraca się sytem z Ghosta czy też się
formatuje C; ???? Hmmm ciekawe - ponoś w 3 minuty można mieć świerzutki system
ze sterami i innymi niezbędnikami.
pozdrawiam
adadur