Re: Win 98 - przeinstalowanie?

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Mon 12 Mar 2001 - 10:20:22 MET

Użytkownik <adadur_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:049e.00000004.3aac83d3_at_newsgate.onet.pl...
> Chodzi mi o podanie istrukcji - krok po kroku - do przeprowadzenia
> przeinstalowa win 98se
> Obecny chodzi od ok. roku,, od 2-3 tyg. zaczą się często wieszać, programy
> zaczęły siadać. Wcześniej wieszał się około raz na tydzień.
> Moim zamiarem jest skasowanie całkowite partycji C: (systemowej)
zachowyjąc
> nienaruszone D: i E:. Następnie chciałbym zrzuciś system Nortonem Ghost.
> Z góry dzieki za instrukcjie.
>
> --
- zrób dyskietkę systemową (format a: /s albo pod eksploratorem)
- potem skopiuj format.exe na dyskietkę (z katalodu C:\windows\command)
- dla usprawnienia skopiuj instalkę winy 98 z cd na dysk twardy (nie na c:
ale na D: czy E: - wystarczy katalog WIN98 i usuń w nim podkatalog bo
zbędnny)
- odpal kompa z dyskietki (ja kpotrzeba ustaw w BIOS'ie bootowanie
pierwswze z floppy)
- jak juz odpalisz syste mz dyskietki to piszesz "format c: /s" klepiesz
enter i dysk c: czyściutki
- potem wyjmujesz dyskietkę odpalasz kompa z gółym systemem z c: (spowrotem
w BIOS'ie jak trzeba przestaw)
- przechodzisz do katalogu gdzie wgrałeś instalkę
("d:
cd win98
setup") i jechane ! ( no jak już zainstalujesz windę i podstawowe
programiki czy gry czy to co lubisz to wtedy particion image NortonGohstem
coby następnym razem poszło szybciej)

a......... tak w ogóle przy częstym grzebaniu w windowsie (testowanie softu
często shareware , jakieś gierki i inne cudaki ------- to reinstalka
alboodzysk z imegu zalecany raz na 2-3 miechy)