Re: pzreslac CD'ka za granice

Autor: adadur_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 12 Mar 2001 - 08:58:56 MET

> Hey...
> Mam do Was takie niedyskretne pytanie ;(
> Kumpel (jest teraz w Grecji) prosil mnie, zebym mu przeslal 2 plytki cdr:
> jedna z winda, druga z jakims slownikiem.
> I tu pytanie - czy moga byc jakies problemy (bardziej chyba u kumpla, bo
> adresu nadawcy przeciez nie musi byc) przy wyjsciu przesylki z kraju. I jak
> to najlepiej przeslac - czy wystarczy wlozyc CD'ki do koperty (jakiejs
> wiekszej of coz) i wyslac, czy moze w paczce.
> A moze wogole sobie darowac, bo i tak nie przepuszcza - w koncu to beda
> piraty ;((((

Są teraz CD w cienkich pudełkach (1/2 grubości tradycyjnych) więć wejdą łatwiej
do koperty. kiedyś wysyłąłem kasetę magnetofonową - kupiłem specjalną kopertę
perforowaną na poczcie (tak folia z poduszkami wewnątrz spacjalnej koperty).
Sądzę że dla CD nie trzeba by było takiej koperty na szczególnie kiedy włożysz
dwie płytki te w cienkich pudełkach.
adadur