pzreslac CD'ka za granice

Autor: Sobom (sobom_at_go2.pl)
Data: Sat 10 Mar 2001 - 18:39:45 MET

Hey...
Mam do Was takie niedyskretne pytanie ;(
Kumpel (jest teraz w Grecji) prosil mnie, zebym mu przeslal 2 plytki cdr:
jedna z winda, druga z jakims slownikiem.
I tu pytanie - czy moga byc jakies problemy (bardziej chyba u kumpla, bo
adresu nadawcy przeciez nie musi byc) przy wyjsciu przesylki z kraju. I jak
to najlepiej przeslac - czy wystarczy wlozyc CD'ki do koperty (jakiejs
wiekszej of coz) i wyslac, czy moze w paczce.
A moze wogole sobie darowac, bo i tak nie przepuszcza - w koncu to beda
piraty ;((((