Re: Athlon

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Mon 12 Mar 2001 - 08:18:44 MET

"GLide" <glyder_at_priv3.onet.pl> wrote in message
> O ile? 2, 3,4 modele? Bylem dzis na gieldzie ja jakos nie zauwazylem
> aby plyt pod AMD (modeli) bylo malo. Oprocz Abita, Asusa, MSI i Epoxa
> ma je obecnie w repertuarze kazdy producent.

dla przykladu tam gdzie pracuje mozna wybierac wsrod 10 plyt pod amd,
a do prockow intela jest 31 roznych plyt

racja ze czesc to stare modele ale mozna je kupic wiec nadal jest wiekszy
wybor pod intela

Krzysiek

ps.
nie mam zamaru sie tu klucic o cokolwiek, napisalem tego posta w
odpowiedzi na to, ze ktos napisal ze kupowanie dzisaj inteal to parodia
z czym lekko przesadzil