Re: Athlon

Autor: GLide (glyder_at_priv.onet.pl)
Data: Mon 12 Mar 2001 - 21:17:13 MET

On Mon, 12 Mar 2001 08:18:44 +0100, "Krzysiek" <silverman_at_go2.pl>
wrote:

>dla przykladu tam gdzie pracuje mozna wybierac wsrod 10 plyt pod amd,
>a do prockow intela jest 31 roznych plyt
Ja bylem ostatnio w sklepie gdzie nie mieli nic zwiazanego z AMD.

>racja ze czesc to stare modele ale mozna je kupic wiec nadal jest wiekszy
>wybor pod intela
Ale dzeki starszym modelom.

>nie mam zamaru sie tu klucic o cokolwiek, napisalem tego posta w
Jesli ty Ty to nazywasz klutnia to jaj juz nic nie wiem ;-)

>odpowiedzi na to, ze ktos napisal ze kupowanie dzisaj inteal to parodia
>z czym lekko przesadzil
Parodia moze nie, ale uzasadnienia takiego kroku sa czasem
bezsensowne: intel wychodzi drozej, wolniej. Wybor moze byc
uzasadniony w przypadku, gdy ktos psiada dobra plyte i chce zamienic
tylko procka itp., natomiast czeste tlumaczenia sprzedawcow, ze AMD
jest beeeee sa po prostu smieszne.

Pozdrawaim
GLide