Re: Co to jest Fuzzy Logic

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 11 Mar 2001 - 18:28:15 MET

alexwin wrote:

> Witam,

> To bardzo dobra wiadomosc. Jutro obwieszcze ja na Uniwersytecie. Po cholere
> maja utrzymywac cale instytuty lingwistyczne skoro Pan twierdzi, ze
> jezykoznawstwo jakim oni sie tam zajmuja jest juz martwe.

Pan nie zrozumial.
Wyraznie napisalem, ze problemy jakie Pan zdola postawic i wymyslec,
zostaly juz rozwiazane.
Nie moge oceniac innych.

> Profesorow wysle sie na zasluzona emeryture, a mlodych naukowcow przyuczy
> sie do obslugi tych superkomputerow, o ktorych Pan pisze. Zaoszczedzone
> pieniadze przeznaczy sie na sluzbe zdrowia, albo inne potrzebne wydatki.

To potrafi Pan sformulowac te 10 trudnych problemow do rozwiazania z
lingwistyki czy nie ?

I niech sie Pan nie zaslania szkola, pisz Pan za siebie.

Bo Panskie instytuty akurat stawiaja nowe up-to-date problemy .

Ale napisz Pan, co sie Panu wydaje trudne i jeszcze nie zostaly
rozwiazane lub opracowane w lingwistyce
i uwaza Pan za trudne ?

Ale pisz Pan za siebie i swoimi slowami, nie opierajac sie o katedre.

Dariusz