Re: Soltek SL75kv- Pomocy!

Autor: Mirek (mirek88_at_go2.pl)
Data: Sun 11 Mar 2001 - 18:29:07 MET

Uzytkownik Gentry <del.gentry_at_poczta.fm.del> w wiadomosci do grup
dyskusyjnych napisal:i0Iq6.71326$ld4.2542881_at_news.chello.at...
> Witam serdecznie,
> Czy ktos robil upgrade BIOSu na SL75kv?
Robilem kilkakrotnie i wszystko prebiegalo normalnie.
> Teraz q6 daje jakies mozliwosci overclocking'u (jest ustawienie
> mnoznika???)
Nie, tylko DIPy na plycie
>wiec jestem w sporej rozterce czy nie zaryzykowac.
Zaryzykuj, q6 ma funkcje "red storm" i sam dobiera max. czestotliwosc FSB.
>Czy ktosmoze sie podzielic swoimi wrazeniami z flashowania tego biosu
i/lub
Podobno bios tej plyty jest odporny na padniecie w trakcie flashowania, ale
po wpadce dziala tylko grafika na ISA i floppy ale wystarczy zeby czynnosci
powtorzyc.
> podkrecania Durona na tej plycie?
Duron 600_at_909,5(8,5x107), Vcore=1,7V, CPU temp ok.50 C, zwykly wiatrak.

Pozdawiam

Mirek
stricco_at_polbox.com