Re: siec

Autor: ABA (lordabaNOSP_at_Mfriko6.onet.pl)
Data: Sun 11 Mar 2001 - 17:05:01 MET

On Sun, 11 Mar 2001 14:27:00 +0100, "Łukasz Badura"
<lukasz_at_zwm.ask.org.pl> wrote:
>najtanszym i w zupelnosci wystarczajacym rozwiazaniem bedzie mini siec
>oparta na koncentryku (kabel 1zl/metr, 2 karty sieciowe po 70zl, 2 trojniki,
>2 terminatory i 2 koncowki. Soft pod windows do udostepniania internetu
>znajdziesz np. na tucows, choc osobiscie jestem zwolennikiem rozwiazan
>linuxowych.

Imo nie warto sie pakowac w bnc (o wiele slabszy transfer w porownaniu
do skretki nawet przy tych samych kartach 10mbit-pci)... odrazu 2x
sieciowka utp (100mbit)- ~80zl za firmowke z dluga gwarancja
(najczesciej lifetime) + scrossowany kabelek.
Do udostepniania inetu polecam proste WinProxy 1.4 (360kb).

Pozdrawiam.
_
ABA