Re: siec

Autor: Łukasz Badura (lukasz_at_zwm.ask.org.pl)
Data: Sun 11 Mar 2001 - 14:27:00 MET

> Chcialabym aby ktos pomogl mi w pewnej sprawie, a mianowicie: mam dwa
> komputery, w dwoch pokojach i chcialbym polaczyc je ze soba abym mogl
> wymieniac sie plikami a przede wszystkim korzystac z internetu na jednym
> kompie, gdy modem jest podlaczoy do drugiego.Przede wszystkim chodzi mi o
> jakies rady w jaki sposob najlepiej polaczyc te kompy nie narazajac sie na
> zbyt duze wydatki, kompy dzieli sciana wiec chcialbym je polaczyc w jak
> najbardziej prosty i tani sposob.
> Z gory dzieki za odpowiedzi
> Pozdrowienia dla wszytskich grupowiczow:)))))))))))))))

najtanszym i w zupelnosci wystarczajacym rozwiazaniem bedzie mini siec
oparta na koncentryku (kabel 1zl/metr, 2 karty sieciowe po 70zl, 2 trojniki,
2 terminatory i 2 koncowki. Soft pod windows do udostepniania internetu
znajdziesz np. na tucows, choc osobiscie jestem zwolennikiem rozwiazan
linuxowych.

pozdrawiam
Łukasz Badura http://www.zwm.ask.org.pl | admin_at_zwm.ask.org.pl
tel./sms 600314089 | lukasz_at_zwm.ask.org.pl
http://www.batel.gf.pl