Dwa dyski, CD i CDRW - jak to rozmiescic?`

Autor: Tomasz Holdowanski (mordazy_at_USUN-TO.friko2.onet.pl)
Data: Fri 09 Mar 2001 - 23:07:46 MET

Witam!
Dorobilem sie w koncu nagrywarki i problemu :-) Mam dysk "stacjonarny"
i kieszen, w ktorej goszcza na zmiane trzy inne moje dyski. Do tego
nie chcalbym sie pozbywac CD (szkoda mi nagrywary). No i mam
zagwozdke, jak to wszystko rozmiescic, zeby dzialalo, a jednoczesnie
zebym mogl korzystac z kieszeni. Dodatkowym utrudnieniem jest fakt, ze
jeden z moich dyskow to dwuipolcalowiec, ktory nie ma ustawienia
"slave". Zazwyczaj spotykam sie z radami, zeby nagrywarka byla jako
master, ale chyba bede musial poeksperymentowac z CDRW na slave.
Jakies porady albo uwagi?

Pozdrawiam,
Mordazy von BinHex.

Odpowiadajac USUN-TO. z mojego adresu. Albo...

             mailto:mordazy_at_poczta.onet.pl.
        ZAWSZE JEST JESZCZE NADZIEJA
        NA OGOLNOSWIATOWY KATAKLIZM.