siec

Autor: MS (happy_at_idn.org.pl)
Data: Sun 11 Mar 2001 - 13:20:28 MET

Chcialabym aby ktos pomogl mi w pewnej sprawie, a mianowicie: mam dwa
komputery, w dwoch pokojach i chcialbym polaczyc je ze soba abym mogl
wymieniac sie plikami a przede wszystkim korzystac z internetu na jednym
kompie, gdy modem jest podlaczoy do drugiego.Przede wszystkim chodzi mi o
jakies rady w jaki sposob najlepiej polaczyc te kompy nie narazajac sie na
zbyt duze wydatki, kompy dzieli sciana wiec chcialbym je polaczyc w jak
najbardziej prosty i tani sposob.
Z gory dzieki za odpowiedzi
Pozdrowienia dla wszytskich grupowiczow:)))))))))))))))