Re: kilka monitorów

Autor: Adasiek Zwierzaczek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Sat 10 Mar 2001 - 20:37:36 MET

Użytkownik "Radoslaw Sokol" <rsokol_at_iname.com> napisał w wiadomości
> [...]
monotorze.

> Najtaniej chyba wyjdzie postawienie Linuxa i podpięcie jakiegoś kupionego
> za 200 zł terminala na porcie szeregowym (lub ewentualnie sieci). Bo pod
> Windows 9x/ME tego nie widzę, a pod Windows NT/2000 koszty rosną, bo
> środowisko musi być graficzne (a terminale muszą mieć jakiś mocny
> system).

no wlasnie; ten mocny system; takie terminale nie sa dla masowych userow -
sa wiec drogie; a jak dla mnie to sie nie widzi postawienie na terminalu
bardzo wymagajacej aplikacji - ona sie musi nadawac do odpalenia via
terminal na sieci;

--
adas; podolany_at_go2.pl
jestem tylko kretynskim modemiarzem