Re: kilka monitorów

Autor: Stanislaw Chmielarz (StaCH_at_seler.uniprojekt.com)
Data: Sat 10 Mar 2001 - 23:21:33 MET

In article <chomik.98e3st.3vvf91f.1_at_nie.dzisiaj> "Adasiek Zwierzaczek" <podolany_at_poczta.wp.pl> writes:
>From: "Adasiek Zwierzaczek" <podolany_at_poczta.wp.pl>
>Subject: Re: kilka monitorów
>Date: Sat, 10 Mar 2001 20:37:36 +0100

>monotorze.

>no wlasnie; ten mocny system; takie terminale nie sa dla masowych userow -
>sa wiec drogie; a jak dla mnie to sie nie widzi postawienie na terminalu
>bardzo wymagajacej aplikacji - ona sie musi nadawac do odpalenia via
>terminal na sieci;

Nie musi. O ile zrozumialem to zapytanie i te aplikacje sa w trybie znakowym
pod DOS to najlepiej sie do tego nada Multiuser DOS 7 GOLD.
Z dowolnego terminala mozna przejmowac klawiature i monitor innego terminala
tylko nie jednoczesnie wszystkie na jednym ekranie ;-)))
Konsola moze byc graficzna.
Pozdrowienia!!StaCH
mailto:schmielarz_at_uniprojekt.com
http://www.uniprojekt.com