Re: Najcichszy wiatrak dla Durona ? ... albo cos zamiast

Autor: gatka (gatka1_at_wp.pl)
Data: Sat 10 Mar 2001 - 20:35:18 MET

od wiatraka wychodza 3 kabelki.....
zolty
czerwony
czarny

utnij czarny i czerwony. nastanie cisza slowo!!!:)))))))-zart
nie ale serio utnij je i podlacz do normalnej wtyczni wychodzacej z
zasilacza.
czerwony do czerwonego czarny do czarnego.

W ten sposob wiatrak bedzie chodzil na 5V i bedzie chodzil duzo wolniej i
przez to ciszej.
U mnie taka operacja spowodowala, ze obroty wiatraczka spadly z 7000
(TITAN -chyba najglosniejszy wiatrak Swiata) na 3500 i teraz jest cisza!
a co do temperatury....
przed zabiegiem w przy max obciazeniu nie przekraczala mi 57C teraz jest
62C -MAX

Przy normalnej procy w windozie nie przekracza 35C!

Wiec jesli nie krecisz i proc nie jest obciazony na max non stop to
przesiadka na 5v zalatwi sprawe!

Powodzenie & pozdrawiam