Re: SDI - czy cos mozna zrobic z beznadziejnym wyjsciem na swiat

Autor: Lech (lechl_at_poczta.fm)
Data: Fri 09 Mar 2001 - 22:33:25 MET

Użytkownik RusH <rush_at_kiti.pulse.pdi.net.SPAM_WON> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:Xns905FDE95FAA22MyIdIsStittyHeHe_at_213.25.200.9...

> PROXY SERVER - ja mam teraz proxy na servie stojacym na 2Mbit
> polpaku i dzieki temu lece przez caly swiat na maxa -10kb/s
> czyli max SDI :) ...ale zdaza sie ze polpak lezy i wtedy i proxy
> mi nie pomaga ..marzy mi sie Proxy na laczu IPartners ....och
> EBone przybywaj :) ..jak ktos ma konto szelowe na czyms
> przypietym do EBone albo lepiej caly server to ja sie bardzo
> chetnie z taka osobo jakos dogadan ..zglaszac sie na @ :)
>
> --
> Pozdrawiam.
>
> RusH // Asus P2B 1GHz Powered
> http://kiti.pulse.pdi.net life is O/C
> [...]

Jestem lamerem w temacie i chcialbym sie dowiedziec, czy przez ten proxy
serwer mozna szybko sciagac to, co na nim jest (czy jest on jakims mirrorem
najbardziej popularnych stron zagranicznych), czy tez oferuje on wszystkie
zasoby swiatowej sieci? A w ogole to cos za to placisz? Jesli tak, to ja bym
sie chetnie do Ciebie podpial. Mozesz wrzucic adres i haslo :) - chcialbym
przetestowac? Czesto pada ten polpak?

Dzieki i pozdro,
Lech