Re: SDI - czy cos mozna zrobic z beznadziejnym wyjsciem na swiat

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net.SPAM_WON)
Data: Sat 10 Mar 2001 - 02:40:05 MET

The Lech wrote:

>Jestem lamerem w temacie i chcialbym sie dowiedziec, czy
>przez ten proxy serwer mozna szybko sciagac to, co na nim
>jest (czy jest on jakims mirrorem najbardziej popularnych
>stron zagranicznych), czy tez oferuje on wszystkie zasoby
>swiatowej sieci?

nieee , dziala jak TUNEL bo z SDI do servera na polpaku
stojacego w polsce jest ping 20 i transfer na maxa , a z tamtego
servera (z racje ze ma on lacze 2mbit) swiat idzie mniej wiecej
115kbituf a nie 0kbituf jak z SDI. Tak wiec majac to proxy za
tunel latam po sfiecie jak po polszy :)

> A w ogole to cos za to placisz?

sam skladalem i modernizowalem serverek - stad konekszyns .
Polecam http://pulse.pdi.net , lub podstrony jak ktos lubi
GPL/wyscigi.

> Jesli tak,
>to ja bym sie chetnie do Ciebie podpial. Mozesz wrzucic adres
>i haslo :) - chcialbym przetestowac? Czesto pada ten polpak?

:))) zapomnij .. Za to ja sie chetnie dogadam z kims kto ma serv
podpiety do IPartners :)

--
Pozdrawiam.
RusH  // Asus P2B 1GHz Powered