Re: SDI - czy cos mozna zrobic z beznadziejnym wyjsciem na swiat

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net.SPAM_WON)
Data: Fri 09 Mar 2001 - 21:50:12 MET

The Lech wrote:

>Witam,
>
>Czy majac SDI, jest mozliwosc, zeby korzystac z wyjscia na
>swiat nie-tpsa, tylko innej firmy - oczywiscie nie mam na
>mysli zakladania nowego lacza stalego, tylko zeby moj
>terminal laczyl sie poprzez siec tepsy z serwerem innej firmy
>podlaczonym do szybkiej sieci szkieletowej lub lacza
>satelitarnego? Jesli jest taka usluga, ile orientacyjnie moze
>to kosztowac? Juz nawet nie marze o laczeniu sie ze swiatem z
>maksymalna szybkoscia SDI (115kbs), ale zeby bylo to chociaz
>kilkadziesiat kbs.

PROXY SERVER - ja mam teraz proxy na servie stojacym na 2Mbit
polpaku i dzieki temu lece przez caly swiat na maxa -10kb/s
czyli max SDI :) ...ale zdaza sie ze polpak lezy i wtedy i proxy
mi nie pomaga ..marzy mi sie Proxy na laczu IPartners ....och
EBone przybywaj :) ..jak ktos ma konto szelowe na czyms
przypietym do EBone albo lepiej caly server to ja sie bardzo
chetnie z taka osobo jakos dogadan ..zglaszac sie na @ :)

--
Pozdrawiam.
RusH  // Asus P2B 1GHz Powered