Re: pytanie o SCSI

Autor: Slawek Owoc (slawek_at_ds13.agh.edu.pl)
Data: Fri 09 Mar 2001 - 12:53:47 MET

"Witold Romaniak" <witoldr_at_kki.net.pl> wrote in message
> Nawiazujac do mojego poprzedniego postu o wieszajacym / rebootujacym sie
> serwerze zaczalem miec watpliwosci, czy mam dobrze skonfigurowane
urzadzenia
> SCSI.

99% zla termiancja

> Mam kontroler AHA2940UW z wlaczona autoterminacja.

OK

> Pare dni temu serwer sie zaczal wieszac i zakupilem aktywny terminator LVD
/
> SE U2W i podlaczylem go na koniec tasmy. z dyskow wyjalem zworki
> przelaczajace je w tryb SE (a kontroler to nie LVD -- dobrze zrobilem?).
Na

jak wyglada Twoj kabelek wide scsi ? czy to jest taka tasma jak do udma66
czy sa to kabelki skrecone po dwa ze soba ? Dyski ustaw na defaultowe
ustawienia (poza ID'em) i podlacz do tasmy zakonczonej aktywanym
termiantorem.

> streamerze zwarlem zworke TERMPOWER, zeby terminator mial zasilania (dyski
> nie mialy podobnych zworek).

tylko po co to podlaczasz do zalcza wide (i tu prawdopodobnie tkwi Twoj
problem) skoro masz na kontrolerze zlacze NarowScsi a kabelek do niego
kosztuje kilkanascie zlotych ?
no chyba ze to jakas dziwna wersja kontrolera i masz tyko zlacze WideSCSI

Slawek