pytanie o SCSI

Autor: Witold Romaniak (witoldr_at_kki.net.pl)
Data: Fri 09 Mar 2001 - 11:53:34 MET

Nawiazujac do mojego poprzedniego postu o wieszajacym / rebootujacym sie
serwerze zaczalem miec watpliwosci, czy mam dobrze skonfigurowane urzadzenia
SCSI.

Moglby mnie ktos upewnic?

Mam kontroler AHA2940UW z wlaczona autoterminacja.

Do tego od dwoch lat mialem podlaczone 2 dyski IBM SCSI U2W ale z zalaczana
zworka przestajawiaja je w tryb SE. I brak bylo jakiegokolowiek terminatora.
Potem podlaczylem jeszcze streamer SCSI narrow, ale z przejsciowka do Wide.

Pare dni temu serwer sie zaczal wieszac i zakupilem aktywny terminator LVD /
SE U2W i podlaczylem go na koniec tasmy. z dyskow wyjalem zworki
przelaczajace je w tryb SE (a kontroler to nie LVD -- dobrze zrobilem?). Na
streamerze zwarlem zworke TERMPOWER, zeby terminator mial zasilania (dyski
nie mialy podobnych zworek).

Czy teraz mam dobrze ustawiona szyne SCSI?

Pozdrawiam
WR