DVD

Autor: Andrevv (andrevv_at_mail.e.pl)
Data: Fri 09 Mar 2001 - 08:58:52 MET

Mam taki problem: posiadam Creative DVD5240, Prolink GeForce 2MX i PowerDVD
2.55 Gdy w ustawieniach PowerDVD ustawię aby używał akceleracji sprzętowej,
na ekranie widze tylko mnóstwo różno kolorowych pasków. Próbowałem różnych
detków, ale nic.
I drugi problem: jak włączyć DMA w WinME? Po zaznaczeniu tej opcji komputer
wpisuje, że moja płyta może być nie kompatybilna z DMA... Pod win98 wszystko
działało. Jak to zaznacze, to komputer po restarcie się poprostu zawiesza..
Mam via 4in1 4.28. Ze starszymi też próbowałem i nic... POMOCY !!!!
I jeszcze jesno, które detki są najlepsze waszym zdaniem do dekodowanie dvd?

TIA