Re: walka z SDI

Autor: Lech (lechl_at_poczta.fm)
Data: Thu 08 Mar 2001 - 23:28:01 MET

Użytkownik jerste <jerste_at_poczta.wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3aa745c5$1_at_news.vogel.pl...
> czy ktos moglby mi pomoc od jakiegos czasu walcze z nieustannym
zamieraniem
> transferu SDI i doszedlem do wniosku po przetestowaniu na inny komputerze
ze
> to wina mojego sprzetu, ale co ? czy ktos ma jakies sugestie?
> plyta glowna abit SL6 bo reszta chyba nie ma znaczenia, komp poza tym
dziala
> OK

a transfer zamiera zawsze, czy tylko gdy sie laczysz z zagranica? Bo u mnie
polskie stronki wchodza znakomicie, a zagraniczne albo wolniutko, a sa tez
takie ze w ogole nie moge otworzyc. Nie wiem czy wszyscy korzystajacy z tpsa
tak maja, czy tylko podlaczeni do mojej centrali (duze blokowisko), czy
tylko ja. Ostatnio zauwazylem dziwna rzecz - lacze sie z jakim zapchanym
serwerem, sa przestoje w transmisji, ale czasami, gdy taki przestoj trwa juz
np. 30 sekund i klikne odswierz to sciaga mi cala strone w 5-10 sekund.
Czasami wyskakuje mi przy sciaganiu komunikat: limit czasu operacji zostal
przekroczony, czy tez to macie? Tez mam abita, tylko BE6II
a tak w ogole jestem ciekaw, czy jest taka usluga, zeby moje SDI sciagalo z
zagranicy nie przez serwer tpsa tylo jakiejs innej firmy podpietej do
szybkiej sieci szkieletowej albo satelity, i ile takie cos moze kosztowac
Lech