Re: Szajsung 755DF - norma czy wada?

Autor: Andrzej Zbierzchowski (andrzejz_at_chomiczowka.net.pl)
Data: Thu 08 Mar 2001 - 23:24:59 MET

> ......a swiastak siedzi i zjada te sreberka......
> co ze jak?!!?? 700 IFT i kiepska geometria? Ostrosc kiepska?? Ok jesli
cale
> zycie przesiedziales na 21" Elsa to sie nie dziwie, ale cos mi sie wydaje
ze
> tak nie bylo. Ty chyba zucales tym samsubgiem o sciane ze teraz masz taki
> obraz....

No moim skromnym zdaniem Samsung faktycznie jest jakiś dziwny - na czas
naprawy mojego pracuję na starawym i odrobinę wysłużonym NEC Multisync A700
(dwa i pół roku pracy non stop, nigdy nie wyłączany) i jego obraz w
porównaniu z 700p jest po prostu INNA BAJKA!!!
Zastanawiam się, jak zakosić go dla siebie a na jego miejsce podstawić
mojego Samsunga...

--
Pozdrawiam!
ANDRZEJ ZBIERZCHOWSKI