Re: walka z SDI

Autor: Kaol (kaolcd_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 09 Mar 2001 - 14:37:49 MET

> czy ktos moglby mi pomoc od jakiegos czasu walcze z nieustannym
zamieraniem
> transferu SDI i doszedlem do wniosku po przetestowaniu na inny komputerze
ze
> to wina mojego sprzetu, ale co ? czy ktos ma jakies sugestie?

Moim skromny zdaniem (po miesiącu prakty w firmie zajmującej się dostępem do
netu)
SDI marny transfer po 10 rano do conajmniej 15(wtedy kończyłem robotę).
Tylko polskie serwery na których nie było dużego ruchu chodziły przyzwoicie.
Ostatnio też TPsa wyłączała SDI'e na parę godzin => zerowy transfer.

--
Zapraszam na http://strony.poland.com/karolsz
Nowe programy, cracki, porady oraz email i WWW