windows

Autor: Grzegorz (grzegorz3_at_kki.net.pl)
Data: Wed 07 Mar 2001 - 20:59:50 MET

Witam wszystkich
Mam takie pytanie czy jezeli mam dwa dyski fizyczne, na jednym zainstalowany
windows 98 moge na drugim jeszcze raz zainstalowac win 98... juz wyjasniam
po co ten absurd. Otoz chcialbym potrenowac czy uda mi sie zainstalowac
prawidlowo wszyskie sterowniki do kart, modem i resze spraw ktore mam
obecnie (zainstalowane przez kogos innego) Czy mozna w ten sposob sprawdzic
swoje skromne umiejetnosci zanim przeinstaluje system na obecnie znajdujacym
sie dysku. Czy bede mogl potem uruchomic kompa z jednego lub drugiego wina98
i sprawdzic dzieki temu dzialanie tego na drugim dysku zainstalowanego
przeze mnie?
Poradxcie bo to dla mnie bardzo wazne
Pozdrawiam Grzegorz