Re: SB AWE 64 problem z mixowaniem

Autor: YaQ0b (yaqob_at_lnet.int.pl)
Data: Wed 07 Mar 2001 - 21:15:02 MET

Deebo wrote:

> Mam problem z karta SB AWE 64 w systemie win98 nie chce miksowac np wav z
> mp3, cd z mp3 i w ten sposob odtwarzajac mp3 nie slychac dzwiekowych
> komunikatow windowsa (wav). Stery juz zmienialem najrozniejsze.

Moze sie myle, ale z tego co pamietam, to jest normalna sytuacja
w przypadku AWE64. Karta ta po prostu potrafila ( przynajmniej
moja ISA, rok temu ;) odtwarzac tylko jeden strumien wave naraz.
Choc CD-Audio ( lub line-in ) i mp3 naraz powinny chodzic naraz bez
problemu.

--
Pozdrawiam
Jakub "YaQ0b" Krajewski