Re: iiyama Vision Master Pro 452 (MA901U) lub inne 19" ew 17" opinie

Autor: Tomek (tomek_tp_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 07 Mar 2001 - 19:13:39 MET

Też się zastanawiałem nad iiyamą, bo w gazetach pisali że są świetne. Jednak
miałem okazję obejrzeć ją w sklepie i muszę przyznać, że się zawiodłem
(słaba ostrość i kolory też takie sobie).

Zdecydowałem się więc na Sony E400 (ładne kolory), ale tego nigdzie nie
mogłem dostać.

Zirytowany kupiłem Samsunga 900 IFT i jestem zadowolony. Może to i szajsung,
ale w końcu ma 3-letnią gwarancję więc jakby co... Jest trochę droższy, ale
nie ma owych pasków, geometria OK i ogólnie jestem zadowolony.

Pozdrawiam,