iiyama Vision Master Pro 452 (MA901U) lub inne 19" ew 17" opinie

Autor: Krionix (krionix_at_poland.com)
Data: Tue 06 Mar 2001 - 22:04:36 MET

Vision Master Pro 452 (MA901U) zamiezam te 19" kupic....
http://www.iiyama.pl/pages/produkte/crt_pl.php3?id=MA901U

i teraz tak, ogladalem to w sklepie, ostrosc w 1 rogu nie byla idealna, a
reszta ostroscia mnie nie powalala - niby to ta cala iiyama ale ok nie
czepiam sie, tekst na ekranie byl wyrazny , kolory w rogach (nokia m tester)
dalo sie wykalibrowac na glanc ;-), co macie do powiedzenia o nim ? + a
jakie - ? cena 2239 - detal, tanio ? a jakie inne 19" do tej kwoty sa lepsze
? szukam plaskiego monitora 19" (bo chyba lepiej 1024/768 na takim wyglada
niz sie 'meczyc' na 17' ?) z ostrym tekstem i piekna biela :) duzo czytam
tekstu z inetu wiec oczy musza miec komfort pracy. prosze o wszelakie opinie
urzytkownkiow DOBRYCH 19" ew 17". juz sam nie wiem czy iiyama, nec, lg?,
panasonic, sony, philips-maja plaskie 19 ale nic o nich nie wiem... i inni
markowi......ratunku

Serdecznie was pozdrawiam i zdrowia zycze.
krzysiek urzytkownik malej 15" :(

P.s
bylem na monitory.pl - nic ciekawego nat 19'
mam kasy do 2300pln max, i druty w kinolu mnie smuca ale nie zniechecaja do
kupna :)