Re: nowy quiz (OT : starocie...)

Autor: Grzesio (grzesio_at_security.net.pl)
Data: Wed 07 Mar 2001 - 17:04:48 MET

"Grzegorz GRYC" <ggryc_at_vela.filg.uj.edu.pl> wrote in message

> Te wspaniałe maszyny...

prawda?
i digdug chodzil normalnie...... a teraz ech.... :((
choc moze wlasnie dlatego F1 nie jest pierwszym przyciskiem ktory
przestaje dzialac w klawiaturze

(...)
> Ultrastor 15C, 2 MB cache i obsługa dużych dysków IDE, rok 91.
> Ciekawe, co znaczyło wtedy duży dyski IDE...

512MB - koniecznosc przejscia na LBA....

> To wszystko kosztowalo kiedys majątek, a teraz... jak zobaczyłem
tego

oj tak..... :)))

ale jak sie zastanowie.... chyba najnowsza rzecza jak mam w domu na
trzy komputery (poza mysza-prezentem od MS) jest jedna karta graficzna
z 1998 tak mniej wiecej (BTW paskuda umie tylko 32bitowy kolor i gry
na niej nie chodza)....

i jakos nie tesknie za zmianami.... jak na razie do wszystkiego
wystarcza.... bez AGP... bez ATA66... ba... w ogole bez IDE! bez
USB...

ech....

za mlody jestem, zeby sie na mnie inni tak dziwnie patrzyli.... juz
nie bede. ;))))))

--
Brak odpowiedzi na uwagi do tego postu nie oznacza, ze sie z nimi
zgadzam.