Re: nowy quiz.

Autor: Grzesio (grzesio_at_security.net.pl)
Data: Wed 07 Mar 2001 - 17:12:16 MET

"Krzysiek" <silverman_at_go2.pl> wrote in message

> trudny
> siedze w kompach juz ladnych pare latek
> a tu takie byly niektore pytania ze mi szczena opadla

z zalozenia bylo dla kazdego cos trudnego :))))

musialby ktos pisac oprogramowanie pod DOSa i rownoczesnie serwisowac
komputery w czasach XT zeby nic go nie moglo ruszyc w tym quizie....

a ze mi sie i jedno i drugie kiedys sie zdarzylo, to i quiz jest
perfidny :))))))

przy czym pewnie na sto innych pytan tak o programowanie jak i o
konstrukcje kompa nie umialbym odpowiedziec zupelnie nic.

> a nadodatek 2x sie glupio machnelem
> ze az ze wstydu poczerwienialerm ;-(

bywa.... :(
zwlaszcza, ze ta wiedza sie nie przydawala pewnie przez ostatnie 5 lat
:)))))))

--
Brak odpowiedzi na uwagi do tego postu nie oznacza, ze sie z nimi
zgadzam.